TOIMITUSEHDOT
Tuotteet ja tuotehinnat
Tuotteiden hinnat on esitetty tuote-esittelyjen yhteydessä. Tuotteisiimme sisältyy arvonlisäveroa. Veroerittely näkyy ostoskorissa ja tilausvahvistuksessa.
Maksutavat
AVARDA
Yksityisasiakkaat voivat maksaa tilauksensa ostoskorissa valittavissa olevilla maksutavoilla.
AVARDA -Lasku
- Joustava ja turvallinen maksutapa
- Maksat vasta saatuasi tuotteen
- Käsittelymaksu 0 €
- Korotonta maksuaikaa 30 päivää
- Laskun saatuasi voit itse päättää, jaatko maksun pienempiin osiin
Tarjoamme laskun yhteistyössä Avardan kanssa. Ostohetken yhteydessä tehdään luottopäätös, jossa luotto- ja osoitetietosi voidaan tarkistaa. Luoton myöntäjä on Avarda. Avarda on TF Bank AB, Suomen sivuliikkeen rekisteröity aputoiminimi. Jos hakemustasi ei hyväksytä, voit valita toisen maksuvaihtoehdon. Myöhästyneestä maksusta veloitetaan muistutusmaksu 5 €. Yleiset lainaehdot ja vakiomuotoiset kuluttajaluottotiedot (SECCI) löydät tästä linkistä: (https://www.avarda.com/media/1306/luottoehdot-ja-vakiomuotoiset-eurooppalaiset-kuluttajaluottotiedot.pdf)
AVARDA -Tili
- Joustava ja turvallinen maksutapa
- Kaikki laskutuskuukauden aikana tehdyt tilaukset kootaan yhdelle tililaskulle
- Maksuaikaa jopa 48 kuukautta
- Valitset itse, kuinka paljon maksat kuukaudessa. Laskulla on kerrottu vaadittu vähimmäiserä.
- Ei tilinavausmaksua
- Tilinhoitomaksu 2,95 € / kk (riippumatta kuukauden ostomäärästä)
- Lasku lähetetään kuukauden 17. päivä ja eräpäivä on seuraavan kuukauden 3. päivä
Tarjoamme laskun yhteistyössä Avardan kanssa. Ostohetken yhteydessä tehdään luottopäätös, jossa luotto- ja osoitetietosi voidaan tarkistaa. Luoton myöntäjä on Avarda. Avarda on TF Bank AB, Suomen sivuliikkeen rekisteröity aputoiminimi. Jos hakemustasi ei hyväksytä, voit valita toisen maksuvaihtoehdon. Myöhästyneestä maksusta veloitetaan muistutusmaksu 5 €. Tilin vuosikorko on 19,90 %. Todellinen vuosikorko on 29,35 % %, todelliset luottokustannukset 146,44 € ja kokonaiskustannus 1 146,44 €, kun takaisinmaksuaika on 12 kuukautta ja luoton suuruus 1000 €. Yleiset lainaehdot ja vakiomuotoiset kuluttajaluottotiedot (SECCI) löydät tästä linkistä: (https://www.avarda.com/media/1306/luottoehdot-ja-vakiomuotoiseteurooppalaiset-kuluttajaluottotiedot.pdf)
AVARDA -Verkkomaksu
Verkkomaksu on mahdollinen OP:n, Aktian, Danske Bankin, Handelsbankenin, Nordean, Säästöpankin, S-pankin, POP-pankin ja Oma Säästöpankin asiakkaille. Sinulla tulee olla oman pankkisi antamat käyttäjätunnukset. Siirryt verkkokauppamme sivuilta hetkeksi pankin sivuille ja maksat valitsemasi tuotteet suoraan omalta tililtäsi. Maksunsaajana näkyy Avarda, joka huolehtii verkkokauppamme maksunvälityksestä.
AVARDA -Korttimaksu (Visa, Visa Electron, Maestro, MasterCard)
Korttimaksun yhteydessä sinut ohjataan Netsin maksukorttipalveluun, missä maksun voi suorittaa turvallisesti. Onnistuneen maksutapahtuman jälkeen istunto palautuu automaattisesti verkkokauppaamme. Maksunsaajana näkyy Avarda, joka huolehtii verkkokauppamme maksunvälityksestä. Luotonmyöntäjä Avarda auttaa sinua kaikkiin ostoksen maksamiseen liittyvissä asioissa:
- Avardan verkkosivut: http://www.avarda.fi
- Omat sivut osoitteessa https://omatsivut.avarda.fi/
- Sähköpostiosoite: asiakaspalvelu@avarda.fi
- Puhelinpalvelu: 09 2532 7100. Avoinna arkisin klo 9–19 (paikallisverkkomaksun hinnalla)
Toimitusmaksu
Pakkaus- ja toimituskulumme ovat vain 4,90€ mikäli tilauksenarvo on alle 50€. Jos tilaussumma on vähintään 50 euroa, emme veloita toimituskuluja.
Tilaus- ja maksuvahvistus
Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus, joten annathan sähköpostiosoitteesi kun teet tilauksen. Tilausvahvistuksessa vahvistetaan myös käytetty maksutapa.
Jos emme jostain odottamattomasta syystä voi vahvistaa tilaustasi ilmoitamme siitä sähköpostiisi mahdollisimman pian.
Toimitukset
Lähetämme tilaamasi tuotteet postitse mahdollisimman pian, useimmiten jo vuorokauden kuluessa tilauksen saapumisesta. Jos jokin tilauksen tavaroista on loppunut varastostamme, olemme sinuun yhteydessä.
Peruutusoikeus ja palautusehdot
Jos olet kuluttaja sinulla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen oikeus peruuttaa tilaus ilmoittamalla tästä meille viimeistään 14 päivän kuluttua tavaran tai viimeisen tavaraerän vastaanottamisesta taikka, jos kyse on tavaroiden säännöllisestä toimittamisesta, ensimmäisen tavaraerän vastaanottamisesta.
Peruuttamisilmoitus tulee tehdä selkeästi esimerkiksi peruuttamislomakkeellamme, sähköpostiimme info@ostergoldena5.fi tai palautettavan tavaran mukana toimittamallasi kirjallisella ilmoituksella.
Peruutusoikeus koskee vain ja vastaavasti palautettavien tuotteiden on oltava alkuperäispakkauksessa, käyttämättömiä ja hyvin takaisinlähetystä varten pakattuja.
Jos kauppa perutaan, tavara on palautettava viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä alla mainittuun Palautusosoitteeseemme. Palauttajan on tarvittaessa näytettävä toteen, että tavara on palautettu määräajassa, esimerkiksi palautuskuitilla. Palauttajan on maksettava palauttamisesta aiheutuvat kustannukset. Näitä kustannuksia ei makseta takaisin palauttajalle.
Palauttaessasi toimitetun tilauksen, liitä siihen mukaan nimesi ja yhteystietosi sekä tilinumerosi rahojen palautusta varten.
Palautamme vastaavasti tilauksesta maksamasi rahat viivytyksettä kuluttajasuojalain mukaisesti.
Palautusosoite: Valens Oy, Ruukinkuja 6, 02330 ESPOO
Asiakaspalvelu: info@ostergoldena5.fi
Lähetyksen tarkistus, virhe ja ongelmatilanteet
Tarkistathan toimituksen heti sen saatuasi. Jos tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi tai on virheellinen, ilmoitathan siitä mahdollisimman pian ja viimeistään14 päivän kuluessa Asiakaspalveluumme, niin sovimme miten saamme virheen korjattua. Kuluttajakaupassa noudatamme virheitten osalta pakottavia kuluttajasuojalain virhevastuusäännöksiä.
Vastuunrajoitus
Valens Oy ei vastaa mistään tilaukseen, toimitukseen tai tuotteeseen liittyvästä tai mistään edellä mainitusta aiheutuneesta välillisestä tai välittömästä tai muusta vahingosta paitsi siihen asti kuin pakottava määräys kuluttajanasuojalaissa tai muussa pakottavassa laissa on kyseisen vahingon osalta toisin määrännyt.
Erimielisyydet
Pyrimme sopimaan tilaustasi koskevat mahdolliset erimielisyydet ensisijaisesti sopimalla, joten otathan ensisijassa yhteyttä Asiakaspalveluumme sopiaksemme asian.
Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).
Tuotevirheen korjaaminen
Jos toimitettu tuote on vioittunut, voit tehdä tuotteesta virheilmoituksen ja jättää vioittuneen tuotteen ns. asiakaspalautuksena postiin. Postimaksua ei sinun tällöin tarvitse maksaa. Samalla pyydämme ilmoittamaan, palautatko tuotteen ja haluatko rahat takaisin vai toivotko, että lähetämme vastaavan tuotteen vioittuneen tilalle. Rahojen palautusta varten pyydämme ilmoittamaan tilinumeron.