TOIMITUSEHDOT
Tuotteet ja tuotehinnat
Tuotteiden hinnat on esitetty tuote-esittelyjen yhteydessä. Tuotteisiimme sisältyy arvonlisäveroa. Veroerittely näkyy ostoskorissa ja tilausvahvistuksessa.
Maksutavat
KLARNA CHECKOUT
KLARNA -Verkkopankkimaksu
Verkkomaksu on mahdollinen OP:n, Aktian, Danske Bankin, Handelsbankenin, Nordean, Säästöpankin, S-pankin, POP-pankin ja Oma Säästöpankin asiakkaille.
Sinulla tulee olla oman pankkisi antamat käyttäjätunnukset. Siirryt verkkokauppamme sivuilta hetkeksi pankin sivuille ja maksat valitsemasi tuotteet suoraan omalta tililtäsi. Maksunsaajana näkyy Klarna, joka huolehtii verkkokauppamme maksunvälityksestä.
KLARNA -Korttimaksu (Visa, Visa Electron, Maestro, MasterCard)
Korttimaksun yhteydessä asiakkaan tulee antaa kortin numero, kortin viimeinen voimassaolopäivä, CVC-koodi, sekä joillakin korteilla maksettaessa myös 3D secure-koodi. Lisäksi asiakkaan pankki voi vaatia erillisen tunnistautumisen verkkopankissa verkkopankkitunnuksilla.
KLARNA -Maksa myöhemmin
Tee tilaus tänään ja maksa vasta, kun olet vastaanottanut tuotteen ja tehnyt lopullisen ostopäätöksen. Klarnan laskulla saat 30 päivää kulutonta maksuaikaa.
KLARNA -Pilko maksu eriin
Voit myös tehdä tilauksen ja pilkkoa maksun eriin. Klarnalla voit tehdä tilauksen nyt ja pilkkoa maksut jopa 36 kuukauden ajalle. Klarnan sovelluksessa hallitset maksujasi ja eräpäiviäsi.
Jotta voit valita laskun tai osamaksun tilauksen maksutavaksi, tulee sinun syöttää henkilötunnuksesi kassalla Klarnan maksupohjaan. Luottopäätös tulee heti syöttämiesi tietojen perusteella.
Lisätietoja maksamisesta Klarnalla:
https://www.klarna.com/fi/smoooth/
https://www.klarna.com/fi/asiakaspalvelu/
https://www.klarna.com/fi/ehdot/
Toimitusmaksu
Pakkaus- ja toimituskulumme ovat vain 4,90€ mikäli tilauksenarvo on alle 50€. Jos tilaussumma on vähintään 50 euroa, emme veloita toimituskuluja.
Tilaus- ja maksuvahvistus
Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus, joten annathan sähköpostiosoitteesi kun teet tilauksen. Tilausvahvistuksessa vahvistetaan myös käytetty maksutapa.
Jos emme jostain odottamattomasta syystä voi vahvistaa tilaustasi ilmoitamme siitä sähköpostiisi mahdollisimman pian.
Toimitukset
Lähetämme tilaamasi tuotteet postitse mahdollisimman pian, useimmiten jo vuorokauden kuluessa tilauksen saapumisesta. Jos jokin tilauksen tavaroista on loppunut varastostamme, olemme sinuun yhteydessä.
Peruutusoikeus ja palautusehdot
Jos olet kuluttaja sinulla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen oikeus peruuttaa tilaus ilmoittamalla tästä meille viimeistään 14 päivän kuluttua tavaran tai viimeisen tavaraerän vastaanottamisesta taikka, jos kyse on tavaroiden säännöllisestä toimittamisesta, ensimmäisen tavaraerän vastaanottamisesta.
Peruuttamisilmoitus tulee tehdä selkeästi esimerkiksi peruuttamislomakkeellamme, sähköpostiimme info@ostergoldena5.fi tai palautettavan tavaran mukana toimittamallasi kirjallisella ilmoituksella.
Peruutusoikeus koskee vain ja vastaavasti palautettavien tuotteiden on oltava alkuperäispakkauksessa, käyttämättömiä ja hyvin takaisinlähetystä varten pakattuja.
Jos kauppa perutaan, tavara on palautettava viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä alla mainittuun Palautusosoitteeseemme. Palauttajan on tarvittaessa näytettävä toteen, että tavara on palautettu määräajassa, esimerkiksi palautuskuitilla. Palauttajan on maksettava palauttamisesta aiheutuvat kustannukset. Näitä kustannuksia ei makseta takaisin palauttajalle.
Palauttaessasi toimitetun tilauksen, liitä siihen mukaan nimesi ja yhteystietosi sekä tilinumerosi rahojen palautusta varten.
Palautamme vastaavasti tilauksesta maksamasi rahat viivytyksettä kuluttajasuojalain mukaisesti.
Palautusosoite: Valens Oy, Ruukinkuja 6, 02330 ESPOO
Asiakaspalvelu: info@ostergoldena5.fi
Lähetyksen tarkistus, virhe ja ongelmatilanteet
Tarkistathan toimituksen heti sen saatuasi. Jos tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi tai on virheellinen, ilmoitathan siitä mahdollisimman pian ja viimeistään14 päivän kuluessa Asiakaspalveluumme, niin sovimme miten saamme virheen korjattua. Kuluttajakaupassa noudatamme virheitten osalta pakottavia kuluttajasuojalain virhevastuusäännöksiä.
Vastuunrajoitus
Valens Oy ei vastaa mistään tilaukseen, toimitukseen tai tuotteeseen liittyvästä tai mistään edellä mainitusta aiheutuneesta välillisestä tai välittömästä tai muusta vahingosta paitsi siihen asti kuin pakottava määräys kuluttajanasuojalaissa tai muussa pakottavassa laissa on kyseisen vahingon osalta toisin määrännyt.
Erimielisyydet
Pyrimme sopimaan tilaustasi koskevat mahdolliset erimielisyydet ensisijaisesti sopimalla, joten otathan ensisijassa yhteyttä Asiakaspalveluumme sopiaksemme asian.
Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).
Tuotevirheen korjaaminen
Jos toimitettu tuote on vioittunut, voit tehdä tuotteesta virheilmoituksen ja jättää vioittuneen tuotteen ns. asiakaspalautuksena postiin. Postimaksua ei sinun tällöin tarvitse maksaa. Samalla pyydämme ilmoittamaan, palautatko tuotteen ja haluatko rahat takaisin vai toivotko, että lähetämme vastaavan tuotteen vioittuneen tilalle. Rahojen palautusta varten pyydämme ilmoittamaan tilinumeron.